• (iOS) Family Island™ — Farming game لامحدود کرسٹل ہیک

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Family Island™ — Farming game ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Family Island™ — Farming game IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ لامحدود کرسٹل ہیک ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Family Island™ — Farming game 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    مجھے یہ پسند نہیں ہے کہ مجھے گیم ختم کرنے کے لیے سامان خریدنا پڑے یہ ایک خاص مقام تک مفت ہے جس کا مطلب ہے کہ یہ مفت نہیں ہے اس لیے لوگوں سے جھوٹ بولنا بند کریں۔

    اس گیم کو پسند کریں، لیکن اپنے "مہمات" کو مکمل کرنے اور مکمل کرنے کے لیے $، $، اور مزید $ خرچ کرتے رہیں۔ اس کے علاوہ اشتہارات اب اس اسٹال پر آرہے ہیں اور 30 سیکنڈ کے بجائے منٹ لگتے ہیں۔ لالچی محفل ہو رہی ہے؟؟؟ کیا چل رہا ہے؟

    Family Island™ — farmspiel Gelegenheitsspiele gwgx

    جب تک میں نے غیر معمولی مدد کا سامنا نہیں کیا، یہ ایک تفریحی کھیل تھا۔ میں نے اسے ان انسٹال کر دیا۔ جب مجھے مدد کی ضرورت پڑی تو مجھے غیر رسمی طور پر سزا دی گئی۔

    یہ ایک انتہائی جمالیاتی کھیل ہے۔ خوبصورت گرافکس اور انتہائی اطمینان بخش۔ اگر آپ تمام فتوحات اور اضافی جزیروں کو کھیلنے کا انتخاب کرتے ہیں جو باقاعدگی سے پاپ اپ ہوتے ہیں تو توانائی جمع کرنا ایک مسئلہ بن سکتا ہے۔ لیکن اگر آپ مرکزی جزیرے پر قائم رہتے ہیں اور دوسرے جزیروں کا شاذ و نادر ہی دورہ کرتے ہیں، تو یہ ممکن ہے کہ آپ اپنی زمین کو ترقی کرتے ہوئے دیکھیں۔ میں نے توانائی کے مسئلے کی وجہ سے گیم کو ڈیلیٹ بھی کر دیا تھا لیکن میں نے دوبارہ شروع کیا کیونکہ یہ بہت خوبصورت تھا اور مجھے اس جیسا منظم اور سادہ لیکن تسلی بخش کوئی چیز نہیں ملی!! بہت اچھے!!

    یہ تمام گیمز پیسہ چاہتے ہیں، جوش پیدا کرنے میں بہت کچھ لگتا ہے، چند کلکس سے وہ مزید پیسے مانگتے ہیں۔ عظیم کہانی کی لائن تفریحی کردار، لیکن کام مختصر رہتے ہیں۔ بکریاں اور مرغیاں نان اسٹاپ کھاتے ہیں تاکہ آپ گھنٹوں بیٹھ کر ایک وقت میں 6 فصلیں مفت میں لگا سکیں۔ میں نے 5 اسٹارز کے ساتھ شروعات کی کیونکہ گیم صاف تھی، 1 اسٹار پر گرا اور ان انسٹال کرنے پر غور کیا، اپنے خون کے لیے امیر ہونے کے لیے، مجھے کھیلنے کے لیے تھوڑا سا پیسہ خرچ کرنے میں کوئی اعتراض نہیں لیکن لعنت۔

    مجھے ہوم آئی لینڈ میں لاگ ان کرنے میں دشواری ہے... مجھے براہ راست جزیرے پر لاگ ان کریں ... لیکن میں ہوم آئی لینڈ نہیں جا سکتا.... اسے ٹھیک کریں۔

    تو کیا اچھا ہے کہ اپنی پیشرفت کو بچانے کی کوشش کریں جب یہ کام نہیں کرتا ہے تو میں نے اسے ان انسٹال کیا پھر اسے دوبارہ انسٹال کیا لیکن اپنے کھیل کو واپس نہیں لا سکتا اس نے مجھے شروع سے شروع کیا تھا کہ کام کے وقت کے پیسے سب کچھ ختم ہو گیا ہے۔ میں مسلسل پریشانیوں کا شکار نہیں ہوں میں بہت افسردہ ہوں میں دوبارہ شروع نہیں کرنا چاہتا شاید اسے ان انسٹال کریں۔

    ایسا لگتا ہے کہ ہر دو دن بعد ایک اپ ڈیٹ ہوتا ہے۔ یہ واقعی پریشان کن ہوتا ہے جب آپ کھیلنے کی کوشش کرتے ہیں اور اپ ڈیٹ کی وجہ سے نہیں کر پاتے اور یہ کہنے کے بجائے کہ آپ کے پاس اپ ڈیٹ ہے یہ آپ کو بتاتا ہے کہ سرور کی خرابی ہے۔

    مجھے یہ گیم بالکل پسند ہے.... میری ایپ میں کچھ خرابیاں ہیں ( 4 سٹار کے طور پر) لیکن یہ خرابیاں مجھے کھیلنے سے نہیں روکتی ہیں... میں اتنا عادی ہوں کہ میں چند بار پہلے نمبر پر آیا ہوں ( نہیں میں نے نہیں کیا pay) مجھے بہت دیر سے جاگنا پڑا اگرچہ Lol... اس ایپ کو بنانے کے لیے آپ کا شکریہ.... xoxo

    مجھے واقعی اس گیم کا تصور پسند ہے تاہم، اس کے لیے بہت زیادہ توانائی (گیم میں کمائی گئی) اور مشن مکمل کرنے کے لیے وقت درکار ہوتا ہے! اگر آپ اضافی توانائی نہیں خریدتے ہیں تو آپ مشن مکمل نہیں کریں گے۔ میری خواہش ہے کہ ڈویلپر ضروریات کو کم کریں یا توانائی کے حصول کو آسان بنائیں۔ میں اب یہ گیم نہیں کھیلوں گا کیونکہ مایوسی تفریح سے بڑھ گئی ہے کیونکہ میں توانائی کے لیے مزید ادائیگی نہیں کرتا ہوں۔

    میں نے انہیں ایک ستارہ دیا کیونکہ گیم دلچسپ ہے اور اس میں مواد ہے، کہانی کی لکیر، مختلف مہم جوئی وغیرہ۔ تاہم، گیم کے بارے میں سب سے بری چیز اس کی مہنگی ہے اور اس حد تک کہ میں نے 1000 روپے سے زیادہ صرف ان واقعات کو وقت کی حدود میں ختم کرنے کے لیے ضائع کیا۔ یہ حقیقت پسندانہ ہونا چاہیے، ہر کوئی جانتا ہے اور اس کے بارے میں اچھی گرفت رکھتا ہے کہ ڈویلپرز پیسے کی کیا توقع کرتے ہیں، لیکن دن کے اختتام پر کھلاڑی کو کھیل سے لطف اندوز ہونے کے قابل ہونا چاہیے اور اخراجات کی فکر نہیں کرنی چاہیے۔

    بلکہ مزے کا کھیل۔ توانائی کی سطح کافی تیزی سے نیچے جاتی ہے لیکن اس اچھے کھیل کے علاوہ۔

    کھیل خود بہت اچھا ہے۔ گیم کو اس لیے ترتیب دیا گیا ہے کہ آپ کو تلاش مکمل کرنے کے لیے رقم خرچ کرنے کی ضرورت ہے۔ اگر آپ رقم خرچ کرنے کے لیے تیار نہیں ہیں، تو آپ کو یہ قبول کرنے کے لیے تیار ہونا چاہیے کہ آپ وقت کی الاٹمنٹ میں تمام مطلوبہ کاموں کو مکمل نہیں کریں گے۔ اس کھیل میں بھی توانائی آنا مشکل ہے۔ کھیل کے درمیان گھنٹے گزرنا۔ آپ کے راستے میں بہت سی رکاوٹوں کے لیے بہت زیادہ توانائی درکار ہوتی ہے، یا گیٹ کھولنے کے لیے بہت ساری چیزیں تیار کرنے کے لیے گیم کی پیشرفت میں بھی بڑی تاخیر کا سبب بنتی ہے۔ کھیلنے میں مزہ آتا ہے۔

    اگر آپ کھیلنے کے لیے ادائیگی نہیں کرتے ہیں تو بہت سست۔ بنیادی وسائل جمع کرنے کے لیے توانائی کی ضروریات کو مدنظر رکھتے ہوئے زیادہ سے زیادہ توانائی کی حد بہت زیادہ ہونی چاہیے۔

    پچھلے کچھ دنوں سے اس ایپ نے لوڈ ہونا بند کر دیا ہے... مجھے بتاتا ہے کہ ہمیں انٹرنیٹ کی ضرورت ہے... میں انٹرنیٹ سے جڑا ہوا ہوں اور پھر بھی لوڈ نہیں ہو رہا ہے یہاں تک کہ مختلف لوگوں کے مختلف وائی فائی پلان بھی آزمائے ہیں لیکن پھر بھی لوڈ نہیں ہو رہا.... تھا/ دوسری صورت میں ایک عظیم کھیل ہے

    ایک زبردست گیم جو آپ کو مصروف رکھنے کے لیے کافی تلاش اور عمارت کے ساتھ دوسروں سے مختلف ہے۔ تفریحی خاندان پر مبنی گرافکس کی تفصیل اور آوازیں! جیسا کہ تمام ٹیبلیٹ گیمز کے ساتھ آپ جتنا زیادہ آگے بڑھیں گے اتنا ہی مشکل اور مہنگی چیزیں حاصل ہوتی ہیں جہاں تک اپ گریڈنگ کا تعلق ہے آپ کو اور بھی زیادہ چیلنج! اس کے باوجود ایک عظیم آل راؤنڈر جو وقت گزرتا ہے اور آنے والے کچھ وقت کے لیے ایک توجہ رکھتا ہے۔ گیم کے تیار کرنے والوں اور تخلیق کاروں کے لیے بہت اچھا!

    یہ ایک مزے کی چھوٹی گیم ہے، جوڑے کو تلاش کرنے والے کیڑے


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :