• (Android) Battle of Warships: Naval Blitz fuskar oändliga tokens

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Battle of Warships: Naval Blitz ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Battle of Warships: Naval Blitz IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ fuskar oändliga tokens ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Battle of Warships: Naval Blitz 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Battle of Warships: Naval Blitz Action dbq

    Detta av dessa idiotspel utan sunt förnuft alls utan några instruktioner/manualer alls om hur varje fartyg fungerar och vad varje kontroll gör/hur man gör någon av funktionerna som fartygsbyggnad. Ingen aning om hur man arbetar med ett transportfartyg även efter att ha letat efter you tube-video på det. Alla fartyg är antingen långsamma med ok skadad kraft eller snabba utan skada alls. Ingen daglig boost värd att köpa. Ingen ger dig extra skjutkraft/skador på fartyg/fördelar i spelet, bara mynt jag redan köpt. Betalande spelare är borta

    Jag vet att jag spelar med bots eller riktiga människor Spelet är bra men lägg till fler jagare och kryssare det har gått länge sedan den senaste uppdateringen, ni lägger till huva och majestätisk,

    Spelet behöver spotting mekanik. Att automatiskt veta var eveyship är och vart är på väg gör inte roligt efter några spel. Och Matchmaking kräver mycket arbete också. Det här spelet kan bli bättre än en värld av krigsskepp när de väl har gjort förbättringarna. Det här spelet har större kartor enligt min mening över WOWs blitz

    Bra spel men om du ska ha en uppgradering där, borde ni uppgradera alla föremål som finns. Inte bara 2 och det visar 3 saker du kan uppgradera. Behöver det tittade in2. En annan sak är att det behöver fler etapper och mindre kostnader på fartygen och där uppgraderingar. Och finns det något sätt som utvecklaren kan göra det där reparationsartiklarna är en lil mindre än 40 guld. Gäller de andra 2 objekten också. Eftersom tidsförhållandet är så långt till nedräkning bör det också fixas. Tack

    Battle of Warships: Naval Blitz მძაფრსიუჟეტიანი eaoz

    Mycket roligt spel men jag kan inte spela med andra spelare jag använder redan google play spel och har bra internetuppkoppling men går alltid i träning

    Det är ett bra spel, det finns några problem jag upplever men det går att hantera (de flesta av dem), men jag tror att det finns buggar beror på att jag har spelat det här spelet i ett år nu och jag har fortfarande inte det 1 #bästa fartyget men jag har några av de bästa, vilket fortfarande är roligt eftersom du bara behöver färdigheter som du kommer att utveckla när du fortsätter spela. Det är därför det är roligt, speciellt med de nya uppdateringarna som ger dig mer motivation att spela mer. Sammanfattningsvis är det roligt och kommer att hjälpa till att utveckla din taktik skicklighet.Tack

    Bra spel, men behöver lite förändringar. Spelet är bra, fängslande och behöver inte spendera pengar för att få bra skepp. Den enda stora nackdelen är dess algoritm för att bilda lag. Oftast är det felmatchat och i sådana fall tar det bort det roliga med spelet. Behöver också möjlighet att konfigurera kontrollerna

    Än så länge är allt bra. Det enda som irriterar är att du måste titta på annonser i andra för att vinna guld. Annars är allt superbilligt att köpa

    Och eftersom jag inte längre spelar spel måste du återbetala mina köp. Inga mer pengar från mig. DAGS ATT RADERA SPEL. spelet automatiskt sparas inte korrekt. förlorade pengar, nivå, fartyg. det är alltid läskigt med half ass-spel nuförtiden. Kommer du att förlora något du betalat riktiga pengar för? Kommer du att tappa framsteg? Och för att svara angående detta spel. Svaret är ja. LADDA INTE NED DETTA SPEL.

    Ganska förstklassig gameplay. Fina modeller. Rättvis skalning av olika fartyg. Men vad utvecklarna verkligen behöver lägga till för att göra det här spelet till det allra bästa, är möjligheten att iscensätta matcher och även en chattfunktion för team. Det finns bara global chatt och deltagarna läggs bara till slumpmässigt till varje match. Inget sätt att verkligen utveckla en konkurrenskraftig lagmiljö ... än. Cmon devs, du kan göra det här! Då blir ditt spel toppar.

    Bra spel men om du lägger till en vänlista och kan spela med dem kommer det att bli ett bra spel

    Fantastiskt spel men kan du lägga till hms queen Mary, u båtar och subs för 5 stjärnor. Även några nya kartor och en träningskarta eller skjutbana för att testa fartyg

    Ett av de bästa spelen jag någonsin har spelat.... Prestanda för alla fartyg är bättre och vi kommer att utrusta... En spelare måste behöva uppgradera dem... För att utplåna din tristess rekommenderas detta spel mycket ... jag älskar det här spelet .. Tack från Indien


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :